Dostawa mebli biurowych
ZAPYTANIE OFERTOWE
Numer postępowania: ZSP-344/05/2012 „Dostawa mebli biurowych”.
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego w Świdwinie
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego w Świdwinie przy ulicy Kościuszki 28 zaprasza Państwa do złożenia oferty handlowej „ na dostawę mebli biurowych” szczegółowo wymienionych i opisanych w załączniku.
- Dostawy mebli w terminie 3 tygodni od dnia podpisania umowy.
- Dostawca w oferowanej cenie wlicza koszt transportu i ewentualną wartość upustu .
- Należność płatna w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury i dostawy mebli..
- Miejsce realizacji: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego, ul. Kościuszki 28, 78-300 Świdwin.
- Kryteria oceny ofert i ich znaczenie oraz opis sposobu obliczania ceny.
Cena - 100%
- Opis sposobu przygotowania oferty:
Wykonawca składa jedną ofertę w języku polskim, pismem czytelnym (Wzór załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego ) wraz z aktualnym dokumentem rejestrowym (wpis do ewidencji lub KRS) wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Oferty w zamkniętych kopertach z opisem „Dostawa mebli” należy składać w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego, ulica Kościuszki 28, 78-300 Świdwin (Sekretariat s. nr 48) .
- Termin składania ofert upływa dnia 18.05.2012r. o godzinie 10:00
- Odczytanie ofert nastąpi dnia 18.05.2012r. o godzinie 10:10, w pokoju Nr 21 Kierownik Gospodarczy ( parter budynku Szkoły ).
- Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert .
- Zamawiający przekaże treść informacji/notatki służbowej z wyboru najkorzystniejszej oferty wszystkim oferentom, biorącym udział w postępowaniu, w terminie 3 dni licząc od daty wyznaczonej do składania ofert, ponadto umieści ją na stronie www.bip.zspswidwin.pl
- Do kontaktowania się z Dostawcami upoważniam Kierownika Gospodarczego tut. Zespołu Szkół Pana Stanisława Małkowskiego, tel. 94 36 524 74 lub kom. +48 500 205 725, e- mail: stanislaw.malkowski@o2.pl.pl,
- Propozycje cenowe złożone po upływie terminu określonego w pkt 8 nie będą rozpatrywane.
- Informuję, że tożsame Zapytania ofertowe zostały przekazane również innym wykonawcom, a treść ogłoszenia została umieszczona na stronie: www.bip.zspswidwin.pl
Świdwin, dnia 11.05.2012r.
DYREKTOR
mgr Edward Wójcik
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego
tel/fax 94 365 24 74
Siedziba: 78-300 Świdwin, ul. Kościuszki 28.
NIP: 672-18-04-878, REGON: 331075378
załączniki:
- Wykaz i opis mebli biurowych(załącznik do Zapytania ofertowego, oferty i umowy )
- Formularz oferty.
- Wzór umowy
WYKAZ I OPIS MEBLI:
- Szafa na odzież – sztuk 1. Szafa zamykana na klucz, z półkami na nakrycie głowy, na płaszcze i na obuwie. Wymiary: min.200 x 90x 50Gł. cm. ( +/- 5).
- szafa na dokumenty. Szafa zamykana o wym. min. 200X90x40 cm ( +/- 5%),z minimum czterema półkami o wysokości segregatora – sztuk 4.
- Biurko w kształcie litery „ C”, wysuwana klawiatura po lewej stronie biurka( lewa strona widziana oczami siedzącego za biurkiem). Blat biurka z otworem na przewody do monitora od strony klawiatury. Wymiary biurka ok. 200Cm x 70 x 76cm (wysokość biurka) – sugerowany wzór biurka w załączniku nr 1 do opisu. Biurko po lewej stronie wyposażone w zamykaną szafkę( szafka winna być podzielona półką. Po prawej stronie biurka 3 zamykane szuflady. Nad szafką i szufladami biurka wymagana półka.
Blenda do powierzchni podłogi na całej długości biurka.
Blat biurka przy stanowisku pracy lekko zaokrąglony – sztuk – 1.
- Biurko w kształcie litery „ C”, wysuwana klawiatura po prawej stronie biurka ( prawa strona widziana oczami siedzącego za biurkiem). Blat biurka z otworem na przewody do monitora od strony klawiatury. Wymiary biurka ok. 200Cm x 70 x 76cm (wysokość biurka) – sugerowany wzór w załączniku nr 1 do opisu. Biurko po prawej stronie wyposażone w zamykaną szafkę (szafka podzielona jedna półką). Po lewej stronie biurka 3 zamykane szuflady. Nad szafką i szufladami biurka wymagana półka.
Blenda do powierzchni podłogi na całej długości biurka.
Blat biurka przy stanowisku pracy lekko zaokrąglony – sztuk – 1.
- Komoda o wys. ok. 95cm wys. x 90cm szer.x50 cm gł., z min. 2 –półkami. Komoda z 2 drzwiczkami, zamykana – sztuk 1.
- stolik okolicznościowy o wym: 80 x50 x 75cm ( wysokość) – sztuk 1.
- regał na drukarkę: 80cm wys. x 40 cm x 40 cm z dwoma półkami na papier do drukarki – sztuk 1.
Wszystkie meble w jednym kolorze – buk średni.
Nr postępowania ZSP -344/05/12 Załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego.
(nazwa i adres wykonawcy)
.............................................
Formularz ofertowy
Zamawiający:
Powiat Świdwiński
Nazwa jednostki prowadzącej postępowanie:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych
im. Wł. Broniewskiego
ul. Kościuszki 28
78-300 Świdwin
Nawiązując do zapytania ofertowego do wzięcia udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne o wartości poniżej równowartości kwoty 14 000 euro na „Dostawę mebli biurowych „
my niżej podpisani: ..............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................działający w imieniu i na rzecz .............................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................
...............................................................................................................................................................................
(należy podać pełną nazwę Wykonawcy i adres)
oferujemy realizację poniższego przedmiotu zamówienia, zgodnie z ogłoszeniem tj.:„Dostawa mebli biurowych dostawy szczegółowo opisanej w załączniku do Zapytania ofertowego Nr ZSP-344/00/12:
Lp | Nazwa | ilość | x | wartość NETTO |
||
|
|
|
|
|||
1 | Szafa ubraniowa | 1 | x |
|
||
2 | Szafa na dokumenty | 4 | x |
|
||
3 | Biurko ( „lewe” i „ prawe” ) | 2 | x |
|
||
4 | Komoda | 1 | x |
|
||
5 | Stolik okolicznościowy | 1 | x |
|
||
6 | Regał na drukarkę i na papier do drukarki | 1 | x |
|
||
7 |
|
|
|
|
||
RAZM NETTO |
|
|
||||
PODATEK VAT |
|
|
||||
RAZEM BRUTTO |
|
|
||||
słownie złotych netto: ……………………. 00/100gr.
Łączna wartość oferty wynosi ……………………………….. zł brutto
w tym podatek VAT …………………………………………..
Słownie łączna wartość oferty brutto: ................................................................................................................
................................................................................................................................................................
- Oświadczamy, że wykonamy zamówienie w terminie oraz, że akceptujemy zasady płatności za dostawę przedmiotu zamówienia, zasady szczegółowo opisane w formularzu Zapytania ofertowego.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z postanowieniami umowy, która stanowi załącznik nr 3 do ogłoszenia. Zobowiązujemy się w przypadku wyboru naszej oferty do zawarcia umowy na określonych w niej warunkach.
- Uważamysię za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w umowie, czyli przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert
- Załącznikami do niniejszej oferty, stanowiącymi jej integralną część są:
- Parafowany wzór umowy.
- .............................................................................................
......................., dn. ......................................
.....................................................
(podpis i pieczątka wykonawcy)
UMOWA Nr ……/GOS-344/05/12
zawarta w dniu …….. roku w pomiędzy:
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Wł. Broniewskiego,
ul. Kościuszki 28, 78-300 Świdwin
NIP:672-18-04-878, REGON: 331075378
zwanym dalej Zamawiającym reprezentowanym przez :
- mgr Edward Wójcik - dyrektor
- Grażyna Szczygielska – główna księgowa
a
……….
zwanym dalej Wykonawcą,
po przeprowadzeniu postępowania zgodnego z obowiązującymi u Zamawiającego „Zasadami realizacji zamówień wyłączonych z obowiązku stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych”, na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, została zawarta umowa o następującej treści.
§ 1
Zamawiający powierza, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie polegające na„dostawie mebli biurowych,” szczegółowo poniżej wymienionych i wycenionych w formularzu OFERTOWYM Wykonawcy, oferty stanowiącej integralną cześć niniejszej umowy.
Lp | Nazwa | ilość | x | wartość NETTO |
||
|
|
|
|
|||
1 | Szafa ubraniowa | 1 | x |
|
||
2 | Szafa na dokumenty | 4 | x |
|
||
3 | Biurko ( „lewe” i „ prawe” ) | 2 | x |
|
||
4 | Komoda | 1 | x |
|
||
5 | Stolik okolicznościowy | 1 | x |
|
||
6 | Regał na drukarkę i na papier do drukarki | 1 | x |
|
||
7 |
|
|
|
|
||
RAZM NETTO |
|
|
||||
PODATEK VAT |
|
|
||||
RAZEM BRUTTO |
|
|
||||
zwanej dalej „ przedmiotem dostawy”.
§ 2
- Termin rozpoczęcia dostawy przedmiotu umowy: od dnia podpisania umowy
- Termin zakończenia dostawy przedmiotu umowy: 3 – tygodnie od dnia podpisania umowy.
§ 3
- Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy określonego w §1 Strony umowy zgodnie ustalają na kwotę ……………złotych brutto ( wartość brutto oferty Wykonawcy).
- Realizację faktury Wykonawcy Zamawiający weryfikować będzie w oparciu o Ofertę Wykonawcy.
§ 4
- Wynagrodzenie Wykonawcy, o którym mowa § 3, rozliczone będzie na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wykonawcę.
- Wykonawca wystawi fakturę za „przedmiot dostawy” z wyszczególnieniem ilości, cen jednostkowych netto i brutto dla zamówienia opisanego w ogłoszeniu.
Zamawiający ma obowiązek zapłaty faktury w terminie 14 dni licząc od daty jej doręczenia Zamawiającemu.
- Za datę zapłaty uważać się będzie datę polecenia przelewu pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
- Wynagrodzenie Wykonawcy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy.
§ 5
- Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne:
- za zwłokę w wykonaniu przedmiotu umowy w wysokości 0.5 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 umowy, za każdy dzień zwłoki,
- z tytułu odstąpienia od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy - w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 umowy.
- Wykonawca oświadcza, iż upoważnia Zamawiającego do potrącenia z należnego mu wynagrodzenia kar umownych naliczonych przez Zamawiającego.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość kar umownych do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody.
- W chwili stwierdzenia wad w parametrach technicznych dostarczonego przedmiotu zamówienia Zamawiający ma prawo do wniesienia reklamacji na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego.
§ 6
1.Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na przedmiot umowy na okres 24 miesięcy od daty dostawy.
§ 7
1.W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonania umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2.W przypadku, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
§ 8
- W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Wszelkie spory mogące wynikać w związku z realizacją niniejszej umowy będą rozstrzygane przez sąd powszechny właściwy dla siedziby zamawiającego.
§ 9
Umowę sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron.
Wykonawca : Zamawiający
Załączniki do pobrania
Wynik postępowania | ||||
---|---|---|---|---|
1 | ZSP_344_05_12_INFORMACJA_O_WYBORZE_WYKONAWCY_LUB_UNIEWAZNIENIU_POSTEPOWANIA_.doc (DOC, 29.KB) | 2012-06-20 09:27:13 | 29.KB | 1296 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Krzysztof Mrowiński | 11-06-2012 10:17:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Krzysztof Mrowiński | 11-06-2012 |
Ostatnia aktualizacja: | Krzysztof Mrowiński | 20-06-2012 09:29:40 |